Het is een leuke en interessante uitdaging die veel voldoening geeft maar ook een aantal uren van uw vrije tijd vraagt.
Het doel van onze vereniging is om onze leden beweegactiviteiten aan te bieden tegen een redelijke prijs en onder leiding van deskundige instructeurs.
Daarnaast zorgen wij voor lotgenoten contact en diverse activiteiten zoals het ReumaCafé, Sanadome, kerstbrunch en bingo middagen.
Tevens proberen wij onze leden te informeren over zaken die voor onze leden van belang zijn. Dit doen wij middels de nieuwsbrief, op Facebook, Linkedin en onze website.
Wat vragen wij van u:
Het leiden van de bestuursvergaderingen, 6x per jaar;
Het leiden van de ALV, in april;
Vertegenwoordigen van de vereniging naar buiten;
Opstellen, met de secretaris, de agenda en stukken op voor elke bestuursvergadering;
Opstellen, met de secretaris, de uitnodiging en de stukken voor de ALV op;
Ondertekenen, met de secretaris, de aangepaste en goedgekeurde notulen;
Sturen/coachen bij het bepalen van het beleid en strategie van de vereniging;
Bewaken van de processen en procedures (regelgeving, contracten);
Zorgen, samen met het bestuur, voor nieuwe bestuursleden;
Helpen, samen met het bestuur, voor het werven van adverteerders en sponsoren;
Is dit een uitdaging die u aanspreekt neem dat contact met ons op.
Bel: 06-42107558 of mail ons: voorzitter@reumanijmegen.nl